Miestny úrad
Kancelária prvého kontaktu
Vybavuje:
Valéria Pahulyová
telefón: 055 / 67 68 007
Kancelária prvého kontaktu (KPK) je pracovisko Miestneho úradu v MČ Šebastovce, ktorého úlohou je odborne, rýchlo a efektívne reagovať na požiadavky občana a klientov. Medzi hlavné priority KPK patrí:
- vytvorenie priameho kontaktu medzi verejnosťou a výkonným aparátom samosprávy,
- vysvetľovanie podstaty činnosti samosprávnych orgánov,
- poskytovanie základných údajov o činnosti miestneho úradu,
- poskytovanie základných samosprávnych a legislatívnych dokumentov (VZN, termíny zasadnutia MZ a Zbierka zákonov SR a pod.),
- vysvetľovanie činnosti ostatných orgánov štátnej správy a samosprávy v meste, príp. usmerňovanie občanov k vybaveniu ich požiadaviek na týchto inštitúciách,
- poskytovanie odborných rád a pomoc pri vypĺňaní tlačív tak, aby občania mohli vybaviť základné požiadavky už v KPK,
- pokiaľ nie je možné vybaviť všetky náležitosti v KPK, občana usmerniť,
- sprístupňovať informácie v zmysle zákona č. 211/2000 Z. z. o slobodnom prístupe k informáciám,
- transparentnou prácou miestneho úradu znižovať možné vzniknuté riziká.
Administratívne poplatky MČ
Administratívna činnosť
| Výška poplatku | Overenie listiny (za každú začatú stranu)
| 2,00 € | Overenie podpisu (za každý podpis) | 2,00 € | Vydanie potvrdenia o pobyte osoby | 7,00 € | Vydanie potvrdenia - iné ako pobyt | 3,00 € | Rybársky lístok | | týždenný | 3,00 € | mesačný | 5,00 € | ročný | 10,00 € | trojročný | 25,00 € | Vyhlásenie v miestnom rozhlase
| 2,00 € | Známka pre psa | 1,00 € | Kopírovanie A4 - jedna strana | 0,10 € | Žiadosť o vydanie rozhodnutia o určení prevádzkovej doby | 3,00 € | Vydanie osvedčenia o zápise samostatne hospodáriaceho roľníka do evidencie
| 6,50 € | Potvrdenie o vlastníctve záhrady resp. pozemku v súvislosti s vydávaním potvrdenia o predaji pestovateľských prebytkov na trhoviskách | 3,00 € |
|
Ako a čo vybaviť
V súvislosti s uvedenými úradnými hodinami žiadame klientov, aby v prípade vybavovania agendy najmä prihlasovanie a odhlasovanie pobytu občanov - trvalý a prechodný pobyt, overenie listín a overenie podpisov prišli na MÚ najneskôr 30 minút pred koncom úradných hodín. Predídete tým oneskorenému vybavovaniu agendy zo strany mestskej časti, prípadne nedorozumeniu, nakoľko vybavenie uvedených úkonov je časovo
náročnejšie.
Zároveň si Vás dovoľujeme upozorniť, že mimo úradných hodín vybavujú zamestnanci mestskej časti Vaše podania, žiadosti a inú agendu. Úradné hodiny nie sú totožné s pracovnou dobou zamestnanca MÚ. V prípade Vážnej udalosti sme Vám k dispozícií na uvedených kontaktoch kedykoľvek alebo si viete dohodnúť termín stretnutia vopred.